Today news :'D

Hej :D

Idag har det inte hänt så mycket men lite saker har det  :D

Först var jag på nån indroktion,,elr vad det nu heter :D eftersom jag ska börja träna på sats med mamma <3 :D

Sen gick vi hem och bytte om,

och efter det gick vi ner till nacka forum :D

Jag skulle köpa jeans så jag kollade typ på alla jeans i hela nacka forum..

men jag hittade ett par :D

Och skit snygga tröojor :D tycker jag..

Haha :)

Sen gick vi hem och baka massa pajer till pappas 40 årsfest nästa lördag ;P

Jag började även läsa om ''ljudet av ditt hjärta''

love it <3

Sen åt vi kräftor och hade jätte mysigt :D

Nu har vi satt på nån film som heter Milk,men jag orka inte se den så jag sitter i köket och äter sorbet glass:D <3


Lite kortfattat om min lilla dag :D


Imorrn ska jag träffa min älskade Danielle <3


Men hon har börjar i skolan imorrn så jag ska åka dit och möta henne :D


Så jag måste gå upp halv nio -.-,


men et är det värt för att träffa sötnosen :D <3


Nu ska jag forsätta tryca glass och glo på datan..


Puss // Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0